Włosy surferki czyli loki na całe 6 tygodni - Zabieg Beach Waves od Loreal Professionnel

17:38

Jeśli śledzicie mój Fanpage na Facebooku to widzieliście już moje zdjęcia "po"zabiegu Beach Waves robionego w Salonie Wilcza 18. Zabieg to nowość od Loreal Professionnel i możecie go wykonać w wybranych salonach, które pracują na tych kosmetykach.
O takich falach na stałe marzyłam od dawna. Ciesze się, że teraz nie muszę kręcić włosów codziennie, a włosy są podatne na naturalne skręty :)


Jeśli jesteście ciekawi jak wyglądały włosy przed i po, a także jak wyglądał sam zabieg, obejrzyjcie film :)






Ja przed zabiegiem z jeszcze prostymi i nie wycieniowanymi włosami:



Sam zabieg trwał ok 2 godzin.Zabieg wykonywała mi bardzo uśmiechnięta i sympatyczna Ela.
Zaczęliśmy od podcięcia i lekkiego wycieniowania umytych włosów. Przez cały czas podczas zabiegu miałam nakładany preparat z keratyną który wzmacniał kosmyki. 
Ela zwinęła moje włosy w kilkanaście ślimaków na specjalnych papilotach. 

nawijamy loi na specjalne papiloty Beach Waves




Na włosy nawinięte na papiloty miałam nakładany specjalny płyn, który powodował fale. Odczekałam z głową zawiniętą w folie 15 min a następnie suszyliśmy włosy z głową do domu i sprayem z solą morską od L'oreal Professionnel. 
Preparaty do zabiegu Beach Waves, L'oreal Professionnel

O czym należy pamiętać przy zabiegu Beach Waves?:
- przez 2 dni po zabiegu nie moczymy włosów
- suszymy włosy z głową w dół, najlepiej suszarką z dyfuzorem
- na prawie suche włosy spryskujemy preparat z solą morską
- myjemy włosy lekkimi szamponami i nakładamy odżywki np dla włosów z lokami

Wilcza 18, Warszawa
Wilcza 18, Warszawa

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Faktycznie wyszły piękne fale! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. to coś dla mnie :-) A Ty czy to w prostych czy falowanych wyglądasz bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, ja także sporo czasu się nad tym zabiegiem zastanawiałam :)

      Usuń
  3. Przydało by mi się coś takiego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe. kosmetyko holiczko mi niedługo też jak to mi się do końca wypłucze :)

      Usuń
  4. bardzo ładne fale :D marzy mi się taki zabieg :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie to wyszło! Na razie swoje namiętnie prostuję, ale marzą mi się loki od czasu do czasu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyszło. Szkoda, że u mnie takich nie robią. Może za jakiś czas :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem gdzie jesteś, ale moze masz obok siebie salon z kosmetykami L'oreal Professionnel :)

      Usuń
  7. Taki zabieg to spełnienie moich marzeń! Chciałabym mieć takie fale na co dzień !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :) pewnie posiadanie takich przez całe życie by mi sie znudziły, ale tak na jakis czas są bardzo fajne :)

      Usuń
  8. Wygladasz pięknie w falowanych włosach. Gdybym miała odrobinę dłuższe włosy też bym się z chęcią skusiła na taki zabieg :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa czy efekt będzie schodził równomiernie, tylko to mnie powstrzymuje przed tym zabiegiem;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te loki same sie tak nie robią, trzeba użyć preparatów z solą morską i suszyć odpowiednio, ale sa znacznie bardziej podatne na krecenie, więc myślę, że to wypłucze się równomiernie

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. haha, dzieki, czasem sie w nich czuje jak mop jak je szczotką rozczesze ;)

      Usuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista